هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

من هورادم

انواع خواب

1390/12/25 14:19
نویسنده : مامان و بابا
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

ببخشید من یک مدتی نبودم آخه حسابی سرم شلوغ بود توی این مدت یک بار سرما خوردم واکسن هم زدم که جمعا یک هفته تب داشتم دیگه از کار خونه و خانه تکانی هم که نگو کمک می کنم در حد تیم ملی جو گیر می شم همه کشو ها و کمد ها را می ریزم بیرون همش دارم مبل هل می دهم و فرش جمع می کنم اگر هم زورم نرسه جیغ می کشم خلاصه حسابی سرم شلوغه این مدت که تب داشتم و پیش مامان و بابا می خوابیدم انواع روشهای خوابیدن را پیاده کردم که عکسهایش را براتون گذاشتم ببینید:

انواع روش های خوابیدن پدر و مادر بعد از بچه دارشدن

1

2

3

4

5

6

7

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نوژا
24 اسفند 90 8:46
خیلی جالب بود
خاله جون
28 اسفند 90 11:07
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوترهای مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار. سال نو پیشاپیش مبارک
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:44
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
مامان ساینا
14 فروردین 91 14:08
سال نو شما مبارک. انشاله بهتر شدی هوراد جون. ممنون به ما سر زدین.
مامان دینا جون
15 فروردین 91 17:05
سلام عزیزم.ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدین.ماشالا پسر خوشگلی دارین خدا براتون نگهش داره.
مامان ماهان
16 فروردین 91 17:12
سلام خوبین
مامان نسترن
17 فروردین 91 9:11
سلام . سال جدید مبارک. امیدوارم روزای قشنگ بهاری , کنار مامان وبابا داشته باشی کوچولوی نازم.
نی نا مامی آدرین
20 فروردین 91 2:44
سلام عزیزم عیدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد