هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

من هورادم

مهمانی و دوستان جدید

1390/11/5 20:33
نویسنده : مامان و بابا
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

سه شنبه که تعطیل بود من به اتفاق کل خانواده با هم رفتیم مهمانی و من در آنجا دوستان جدیدی پیدا کردم آقا کیان ( صاحبخانه ) و یک دختر زیبا و مهربان به اسم نرگس کیان از من 1 سال بزرگتره و کلی با من بازی کرد و به من خوراکی داد من هم همه را خوردم آخه آدم نباید دست صاحبخانه را پس بزند تازه خاله نفیسه و عمو مجید و بقیه خانواده شان هم کلی با من بازی کردند و من را تحویل گرفتند خیلی خوش گذشت جای همه نی نی ها خالی یک دختر ناز و مهربان هم آنجا بود به اسم نرگس خانم که همش از من مواظبت می کرد و مواظب من بود . ممنون نرگس جون . من همه شما را دوست دارمقلب

دوستان جدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان روژین
6 بهمن 90 0:23
سلام . من منتظر جوابت هستم . مگه تلگرافم نرسید . هوراد جون رو ببوس . الهی که همیشه سالم و با نشاط باشه .
مامان ماهان
6 بهمن 90 10:20
به به هوراد جونم بهت خوش گذشت چه دوستای نازززززززززززززززززی داری
مونا(مامان النا)
8 بهمن 90 2:47
ایشالله همیشه شاد باشی جیگر خاله
عاشق باران
9 بهمن 90 11:37
خاله جون
9 بهمن 90 15:40
خوش بگذره عزیزم همیشه به شاااااااااااااادی
مامان هوراد
10 بهمن 90 12:32
به به هميشه به مسافرت و مهموني خداروشكر كه خوب شدي عزيز خاله مي بوسمت
رعنا(مامان سیما)
11 بهمن 90 19:05
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد