هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

من هورادم

این روزها

1390/7/25 14:32
نویسنده : مامان و بابا
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

این روزها اتفاقات آرامی داره می افته این روزها مامان کمی بیمار بود به همین علت نتوانست خاطرات من را به موقع بنویسه الان که خوب شده قول داده یک خلاصه برام بنویسه:

مامان صدیقه و بابا طاهر :

توی ماه گذشته مامان صدیقه و بابا طاهر از شیراز آمدند خانه ما من و مامان و بابایی خیلی خوشحال شدیم آخه دلمان حسابی برایشان تنگ شده بود من هم اصلا غریبی نکردم و با مامان صدیقه حسابی دوست شدم و بازی کردم روزهای اول کمی با بابا طاهر غریبی می کردم اما بعد از 2 روز با او هم رفیق شدم و هر وقت خواب بود می رفتم بالای سرش و بیدارش می کردم و صدایش می زدم ما با هم پارک و رستوران و جاده چالوس رفتیم که خیلی به من خوش گذشت و تجربه بسیار خوبی برایم بود بعد از چند روز هم مامان صدیقه و بابا طاهر رفتند و دوباره ما را در دلتنگی گذاشتند دفعه دیگه خودم می روم می بینمشان چند تا از عکسهای این روزها را می گذارم تا شما هم ببینید.

 

پارک

 

پارک

 

رستوران

 

جاده چالوس

 

جاده چالوس

 

جاده چالوس

 

بزرگ شدن من:

من هنوز حرف نمی تونم بزنم اما هر چیزی که بخواهم به زبان خودم به اطرافیانم می فهمانم روزی که رفتیم جاده چالوس من چندتا کلمه جدید یاد گرفتم

جوجه کباب : جوجه

گربه : پیشی

پسته : پسه

از وقتی می تونم راه برم خیلی خوشحالم و یک لحظه هم نی شینم تنها وقتی که می شینم وقتی است که توی صندلی دارم غذا می خورم یا توی بغل مامان دارم شیر می خورم است خلاصه عین فرفره دارم می چرخم .

برای امروز دیگه کافیه یک روز دیگه دوباره می نویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ستاره
26 مهر 90 12:36
عزیزم برنده شدنت مبارک گل پسر قند عسل
مامان رامیلا
26 مهر 90 13:53
انشاءا... که زودتر خوب بشید و بلاتون دور باشه، عکس هوراد جان را تو منوی کاربریم دیدم .
مریم مامان درسا
27 مهر 90 20:23
سلام عزیزم خدا بد نده ، چی شده بودی؟هوراد جون خوبه؟ راستی منم آپم ،رمز رو برات میذارم
نگين
28 مهر 90 13:52
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
ثمين
29 مهر 90 15:16
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان ماهان
13 آبان 90 22:13
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد