هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

من هورادم

تولد 3 سالگی

1392/6/5 14:13
نویسنده : مامان و بابا
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها من 3 ساله شدم

 من در 31 مرداد 89 ساعت 8/45 شب توی بیمارستان صارم دنیا آمدم و حالا 3 سالم تمام شده و وارد 4 سالگی شدم  یک جشن کوچک داشتیم مامان صدیقه و بابا چیشی ( بابا طاهر من بهش میگم بابا چیشی) هم از شیراز آمده بودند همراه  با مامان میترا و بابا حسین و عمو حسام و زن عمو  آناهیتا و عمه آرزو و خاله دنیا و چندتا از دوستامون خلاصه همه جمع بودیم کیک تولدم شکل باب اسفتجی  بود من هم لباسی  با عکس باب اسفنجی تنم بود آخه من عاشق باب اسفنجی هستم خلاصه کلی خوش گذشت  و من کلی کادو گیرم آمد از همه مهربانهایی که بهم تبریک گفتند و برایم هدیه آوردند واقعا ممنونم.

تولد3سالگی

   animated gifs of spongebob - Gary the snail

تولد3سالگی

animation of Patrick Star animation of Patrick Star

تولد3سالگی

    

تولد3سالگی

  

تولد3سالگی

 

crystal ball with spongebob, Patrick, Sandy cheeks and Squid wood

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 آبان 92 11:48
سلام وای چه کیک قشنگی تولدت مبارک با تأخیر البته ببخشید - انشاءا.. 130 ساله بشی عزیز خاله - مامانی کیک تولد هوراد جون را کجا سفارش دادید؟

ممنون از لطفتون کرج - گوهردشت - انتهای 3 باندی - قنادی گلها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد