هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من هورادم

پارک

1391/5/2 12:44
نویسنده : مامان و بابا
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

من این روزها خیلی خوشمزه شدم  اگر دلم بخواهد مامان بغلم کنه می روم پیش مامان و دستهایش را دور کمرم محکم می کنم و خودم را در بغلش جا می کنم یا دستش را می کشم روی صورتم می گم ناز ناز مامان هم با ذوق بغلم می کنه و کلی می بوستم تازه کلمه های زیادی هم بلدم یک سری را که نوشنم سری دوم:

آسانسور : آسان

میمون : مانکی

خَی : یخ

خُ : خداحافط

خَ : خیار: عَو

بغل :بَبَل

عمو

ماه

ماشین

سامسونگ

ال جی

 شام

بیا تو

ماهی

آب

دایی

عمه

آب

با دوستهای مامان رفته بودیم پارک خاله مریم یک دختر ناز به اسم آوا داره که دوست من شده این هم عکسهای پارک:

پارک

پارک

من و دوستم آوا

من و دوستم آوا

گردش دو نفره

من و دوستم آوا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوب
2 مرداد 91 13:32
هوراد گل شما از پسر من 10 روز کوچکتره بهترین جا واسه پسر کوچولوها پارک تا انرژیشون تخلیه بشه امیدوارم بهت خوش گذشته باشه
مامانی کسرا
2 مرداد 91 14:20
ماشاالله واسه خودت آقایی شدی هوراد خان! باید یه دیکشنری هم واسه شما بدیم چاپ کنن
مامانی کسرا
2 مرداد 91 14:22
مامانی کسرا
2 مرداد 91 14:22
ماشالله واسه خودت آقایی شدی هوراد خان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد