هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

من هورادم

پارک

1391/4/25 11:28
نویسنده : مامان و بابا
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

من یک مدت نبودم راستش 17 روز رفتم شیراز پیش ماماجون بابا جون و خیلی خوش گذشت بعد هم مامانی کار داشت و نرسید عکسهای من را بگذارد توی این مدت من کلی بزرگ شدم و حرف می زنم البته کمی لهجه دارم و بعضی از کلمات را هم درست نمی گم اما خیلی خوب حرف      می زنم و همه می خندند و خوشحال می شن وقتی من صحبت می کنم 

مامان : مامان شی شی

بابا: بابا ساسان البته اسم بابام ساسان نیست

بستنی : بستن

بشین: بشی

بشین پیشم: بش پیش

بریم : بر

کارتون: گوبه

گربه : پیشی

سگ

بره : به به

و ....

کلی حرفهای دیگه امروز عکسهای قبل از شیراز رفتن را می گذارم که رفته بودم به ترتیب عکسهای این مدت را که نبودم می گذارم

پارک بادی

پارک

پارک

پارک

پارک

پارک

پارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا-تارا
25 تیر 91 13:03
گل پسر ناز....
نگين
25 تیر 91 16:03
سلام اميدوارم كه بهتون خوش گذشته باشه. از اظهار لطف و محبتتون سپاسگذارم. سلامت آرامش و لبخند رو براتون آرزو دارم . پاينده باشيد.
مونا (مامان النا)
25 تیر 91 18:19
آفرین هوراد گلم. چه خوشگل حرف میزنی خاله شیراز خوش گذشت بهت؟ عکسات هم خیلی خوشگله. آقا شدی دیگه
هوراد
26 تیر 91 12:59
سلام عزيزم چه عكساي شاد خوشگلي كيل لذت برديم دوست داريم آقا خوشگله هورادو مامانش
مامان رهام
28 تیر 91 8:10
ای جان قربون شیرین زبونیت
مامان سانلی
29 تیر 91 13:47
سلام مامانی ممنون که اومدین پیشمون.
پسرتون خیلی عسله من عاشق خودش و اسمش با هم شدم لینکتون بکنم؟


خوشحال می شیم عزیزم
رعنا(مامان سیما سادات)
30 تیر 91 9:34
سلام گلم همیشه به گردش و شادی معلومه که با شیرین زبونیهات دل همه رو میبری.هزار ماشاللا به آقا هوراد گل
مامان نسترن
2 مرداد 91 23:38
بچگی کن عزیزم. که الان وقته بازی و بازیگوشیه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد